Gyakran ismételt kérdések

Hogyan tudok regisztrálni?

A vásárláshoz a regisztráció meglévő partnereink részére elérhető, ezt kérje a központi elérhetőségeink egyikén, vagy üzletkötő kollégáinkon keresztül. A regisztráció személyhez kötött, minden esetben szükség van az adott vállalathoz tartozó személy nevére, aki regisztrálni szeretne, email címére, amelyekre a rendszerüzeneteket kapja, és a telefonszámára. 

Hol tudok jelszót változtatni?

Belépés után az oldal fejlécében található Profil/ Adataim szerkesztése részen.

Hol vagyunk megtalálhatóak?

Az Assist-Trend Győr Kft. győri kirendeltségének irodája és raktára a Győr, Serfőző út 8. alatti címen található, a soproni kirendeltség irodája és raktára pedig Sopron, Somfalvi út 10. cím alatt található meg. 

Van kiszállítás?

Igen, regionálisan cégünk ellátási területére. Nettó 30 000 Ft feletti rendelési érték esetén térítésmentesen, ezalatt nettó 3 000 Ft logisztikai díjat számolunk fel.

Mennyi az átlagos kiszállítási idő?

Kiszállításainkat partnereink igényével harmonizálva túrajáratokba szervezve alakítottuk ki. Az Önök kiszállítási napja felől hívja a központi számunkat, vagy az üzletkötőnket.

A rendeléseimet hol tudom nyomon követni?

Belépés után az Profil/Rendelések/Élő rendelések menüpontot lenyitva lehet megtalálni minden élő rendelést.

Tudok ezekből új rendelést készíteni?

A Profil/ Rendelések fül alatt ott vannak az élő, valamint a régi, teljesült megrendelések is. Az élő és a régi rendelésből egyszerűen készíthető új megrendelés, csak a cikkszámok mellett található kis négyzetet kell kipipálni és a Kijelölt termékeket a kosárba teszem gombot szükséges megnyomni.

Tudok kedvenc termékeket rögzíteni?

Igen, van rá lehetőség, a termékek bal felső sarkánál, egy kis szívecske jelre kell rákattintani, és a termékek bekerülnek a kedvencek közé. Ezek a fejlécben a Profil/Kedvenc termékek listából hívhatóak elő, és rögtön rendelhetőek.

Tudok megadni szállítási címet, ha az eltér a számlázásitól?

Igen, a rendelés feladásakor a Szállítási adatok lépésnél van lehetőség a rendszerben már rögzített szállítási címek közül választani. Amennyiben teljesen új címre kéri a szállítást úgy azt előzetesen a központi elérhetőségeink egyikén jelezze kollégáink felé, akik rögzítik az új címet. Rögzítés után az új címet is ki lehet választani a szállítási címekből.

Tudok megjegyzést, kérést írni a rendelésre?

Igen, az Összegző lépésnél található egy Megjegyzés rovat, az oda beírt információk csak az adott megrendelésre vonatkoznak, ezeket látják a kollégák.

Mit tegyek, ha változnak az adataim?

Vannak olyan céges adatok, amelyeknek a változása esetén (pl. székhely, adószám) kötelességünk azokat leellenőrizni, így azok változtatására, rögzítésére csak a központi rendszerünkben van lehetőség. Kérnénk, hogy ilyen esetekben mindig emailben, cégszerűen küldjék át központi elérhetőségeinkre, és kollégáink javítják azokat.

Látom a régi számláimat is? Hol látom a befizetéseket?

Belépés után a Profil/ Számlák alatt minden az Ön/Önök felé kiállított számla látható, valamint annak fizetése is. Amennyiben zöld pipa szerepel mellette, akkor azoknak a fizetése már teljesült. A nem fizetett, de még nem lejárt számlák a Profil/Esedékes számlák fülön elérhetőek, és az esetlegesen már lejárt, de még nem kifizetett számlák pedig a Profil/ Lejárt számláknál találhatóak.